9 فروردین 1403

مرکز تخصصی مهدویت

اَللَّهُمَّ صَلِّ علي مَوْلانا وَ سَيِّدِنا صاحِبِ الزَّمانِ

مسجد مقدس جمکران ظرفیت بزرگی برای نشر معارف اهل بیت (ع) دارد

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه ترویج مباحث مهدوی نباید به نیمه شعبان محدود شود، گفت: زائران در پرتو حضور در مسجد جمکران باید معرفت بهتری نسبت به امام زمان(عج)کسب کنند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر شنبه در دیدار معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه در این مکان مقدس فرصت طلایی برای نشر معارف اهل بیت (ع) وجود دارد، اظهار کرد: مسجد مقدس جمکران به برکت یاد و نام اهل بیت (ع) و ویژگی‌های عصر غیبت و انتظار مورد اقبال گسترده مردم قرار دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در مسیر تحقق ظهور است، گفت: جهت گیری انقلاب به سمت عصر ظهور است و این مهم در بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب مطرح شده است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مسئولان مسجد مقدس جمکران وظیفه بسیار سنگینی بر دوش دارند، اظهار کرد: باید نسبت به امام عصر (عج) شناخت و معرفت داشته باشیم؛ باید زائران در پرتو حضور در مسجد مقدس جمکران در کنار عشق و معرفت، شناخت بهتری نسبت به حضرت امام عصر (عج) داشته باشند.

وی با بیان اینکه ترویج مباحث مهدویت نباید به نیمه شعبان منحصر شود، اضافه کرد: باید زیرساخت‌های لازم هر سال در مسجد مقدس جمکران تقویت و نقاط ضعف و قوت ارزیابی شده تا در سال‌های آتی مشکلات برطرف شود.