31 فروردین 1403

مرکز تخصصی مهدویت

اَللَّهُمَّ صَلِّ علي مَوْلانا وَ سَيِّدِنا صاحِبِ الزَّمانِ

سند ملی توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار تکلیف دستگاه‌های حاکمیتی در این عرصه را مشخص کرده است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی؛سند ملی توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار تکلیف دستگاه‌های حاکمیتی در این عرصه را مشخص کرده است

حجت‌الاسلام خسروپناه با حضور در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به رونمایی از سند ملی توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار، گفت: تکلیف دستگاه‌های حاکمیتی و دولتی در ترویج فرهنگ مهدویت در این سند مشخص شده است.

حجت الاسلام والمسلمین «عبدالحسین خسروپناه»، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در سی‌امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با اشاره به تصویب و رونمایی سند ملی توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار، اظهار کرد: سند ملی توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار از سندهای زیرمجموعه مهندسی فرهنگی است، که توسط حوزه علمیه تدوین شد و به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید.

وی با اشاره به رونمایی از این سند همزمان با نیمه شعبان و در مسجد مقدس جمکران، تصریح کرد: این سند هم راهبردی است و هم راهبری یعنی هم سیاست های عملی در آن ذکر شده و هم راهبری دستگاه ها و فعالان فرهنگ مهدویت را دنبال می کند.

خسروپناه تاکید کرد: تکلیف دستگاه های حاکمیتی و دولتی در ترویج فرهنگ مهدویت در این سند مشخص شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ستاد اجرای سند ملی توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار در مسجد مقدس جمکران تشکیل شده است و اجرا و تحقق آن را دنبال می کند.

گفتنی است، سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین ماه در مصلای امام خمینی(ره) میزبان بازدیدکنندگان است.