1 اردیبهشت 1403

مرکز تخصصی مهدویت

اَللَّهُمَّ صَلِّ علي مَوْلانا وَ سَيِّدِنا صاحِبِ الزَّمانِ

پایان نامه راه های گسترش و تعمیق فرهنگ مهدویت در خانواده با درجه عالی دفاع شد

فهرست مطالب:

پایان نامه راه های گسترش و تعمیق فرهنگ مهدویت در خانواده با درجه عالی در مركز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم  دفاع شد . این پایان نامه برای سطح 3 حوزه علمیه قم نگاشته شده است.
پایان نامه راه های گسترش و تعمیق فرهنگ مهدویت در خانواده  به موضوع خانواده و مسائل اساسی زندگی و اعتقادات اسلامی آن می پردازد و این كوچكترین واحد اجتماع را در تعمیق فرهنگ مهدویت ، بررسی می نماید.
در این پایان نامه پس از تبیین معنای فرهنگ و خانواده و مهدویت ، جایگاه فرهنگ مهدویت در خانواده و وظایف هر یك از والدین مورد بررسی قرار گرفته و سپس اثر گذاری و انتقال معارف مهدویی و روش های موثر و راهكارهای عملی در گسترش فرهنگ مهدوی در فرزندان در تمام مقاطع سنی در بین تمام الگوهای تربیتی ، ارائه شده و در منظر علاقه مندان به این فرهنگ قرار می گیرد تا بتوان فرهنگ مهدویت را در خانواده نهادینه نمود تا این قشر علاوه بر كسب معرفت ، از آسیب ها و گزندهای آخر الزمان مصون بماند.
پایان نامه پایان نامه راه های گسترش و تعمیق فرهنگ مهدویت در خانواده  نگاشته جناب آقای یوسف جعفری است؛ لازم به ذكر است استاد راهنما این پایان نامه  آیت الله نجم الدین طبسی و مشاورحجت الاسلام جعفری می باشد .