5 اردیبهشت 1403

مرکز تخصصی مهدویت

اَللَّهُمَّ صَلِّ علي مَوْلانا وَ سَيِّدِنا صاحِبِ الزَّمانِ

انتشار كتاب «آرمان شهر صاحب الزمان» اثر حسین مجدی

كتاب آرمان شهر صاحب الزمان، پایانی بر جامعه آخر الزمان اثر آقای حسین مجدی به همت انتشارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف چاپ و منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی مركز تخصصی مهدویت، آقای احمد مسعودیان سرپرست انتشارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود شعبه قم در این باره گفت: در این كتاب به مقایسه جامعه آخر الزمانی با صاحب زمانی در سه بعد؛ سیاسی-اجتماعی، فرهنگی- اعتقادی و اقتصادی پرداخته شده است. و تلاش شده به جامعه صاحب الزمانی نه تنها به عنوان آرمانی دور دست، بلكه به عنوان الگوی واقعی برای سامان بخشیدن به وضع موجود نگاه كرده و با اشاره به برخی از شاخص ها، توجه به آن ها را در تمام ابعاد نظام اسلامی در جامعه آخر الزمانی ضروری  دانسته است؛ زیرا فقط در سایه آن انسان ها به رشد و كمال می رسند.
ایشان خاطر نشان كرد: این كتاب با روش كتابخانه ای و استفاده از منابع دست اول روایی در فصل اول مفاهیم و كلیات و در فصل دوم به بیان ویژگی های فرهنگی-اعتقادی، سیاسی- اجتماعی و اقتصادی، آخر الزمان پرداخته است. در فصل سوم ویژگی های جامعه مهدوی را مورد بررسی قرار داده است و در فصل چهارم به بررسی وجوه الگو گیری و زمینه سازی جامعه منتظر پرداخته است.
وی افزود: این كتاب حدود 216 صفحه است، علاقه مندان جهت خرید این كتاب می توانند به شهر مقدس قم خیابان شهدا، كوچه آمار، بن بست علیان پلاك26 مراجعه كنند.